spädbarnsdöd

Helgen var helt underbar! Sista låtarna med Perikles igår, helt fantastiska! Stämning och kärlek låg i luften så tårarna sprutade.

Vet dock inte vad det är med mig och bakfylla/trötthet/pms... blir som ett litet spädbarn som gråter efter allt som inte går att få direkt på momangen. Kan det vara så att man kan utvecklas baklänges utav alkohol? Tog iallafall en powernap på sisådär en och en halv timme och sen en kall dusch för att väcka sinnena till liv igen. Kallar det spädbarnsdöd för tillfället, vi får väl se om beteendet kommer tillbaka ikväll när jag blir grinig för att jag inte kan somna när jag behöver det pga jobb tidigt tidigt imorgon bitti?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0