måndagmorgon och tillbaka på kontoret igen

Skrutten har en trasig fot. Ska sitta och vara hejaklack till dom andra tuffingarna som ska orientera idag och imorgon. Kan riktigt se det framför mig med pompoms och den där go-get attityden. Hah, eller inte. Men det blir förhoppningsvis lagom lugnt och om han inte envisas med att springa runt på den för mycket så kanske den blir bra snart.

Jag hittade en biljett till Skövde för mindre än en hel förmögenhet vilket gjorde mig väldigt glad! Knepigt bara att man själv ska få bygga ihop den station till station för att det ska bli billigare. Kollektivtrafik my ass! Jag är så glad att jag slipper bussarna morgon och kväll in och hem härifrån. Hade dels kostat en förmögenhet och så hade dom säkert hittat nåt sätt att haverera på... Nej tacka vet jag bilen min. :)

Nu ska jag göra nåt vettigt, typ kolla facebook eller läsa bloggar eller nåt sånt. Puss!

Min enda önskan är att den här veckan går fortfortfort och att skruttens fot läker <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0