kökssoffa

Sitter på jobbet och har precis nattat Justin i Melbourne (roligt det där med tidsskillnader). Håller faktiskt på att hungra ihjäl, vet inte riktigt vad det beror på... men hoppas någon kommer och byter av mig snart. För att hålla mig sysselsatt har jag suttit och kikat på soffor och liknande bra att ha möbler när man flyttar på Blocket. Hittade en jättesöt soffa som jag vill vill vill ha sen när jag har en stuga i typ Bastuträsk och är mormor som bakar kakor och gör stora grytor om dagarna som räcker i flera månader.

Den här vill jag ha med en sån därn tunn vit madrass och lite mysiga kuddar. Sådär som barnbarnen kan klättra i och dricka saft och äta kanelbullar. En sån vill jag ha. Men det är ju inte direkt aktuellt nu. Får jobba på det här med att bli vuxen litegrann ett steg i taget först. Right smulan?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0