Italien =)

Åt på Penco till lunch. Blir alltid på så bra humör när jag är där. Dom är så gulliga. Bytt skjortor har dom gjort nu också så dom ser lite mer somriga ut, väldigt mysigt.

Igår satt vi alla fyra här nere och letade sista minuten resor till grekland, men varje gång jag är på Penco blir jag så sugen på Italien. Vill lära mig språket och bara uppleva människorna. Det är så mysigt när dom är så kärleksfulla liksom. Klart jag kan tänka mig att det blir jobbigt om varenda människa skulle vara så, då blir det inte lika speciellt. Men jag hade ändå gärna provat ett tag. Bara för att se hur det känns. Börjar med spanskan, så tar vi italienskan sen ;) Så kan vi åka till Rom och gå i Änglar och Demoners fotspår. Fast förhoppningsvis är det lite svalare då... för idag smälter jag nästan, och jag har nog den absolut lägsta acceptabla mängden kläder på mig för kontors/receptionist arbete på mig, förstår inte hur det kan vara så kvavt. Kom åska kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0