hp-fan forever <3

Har sett nya filmen nu. Har sett nya filmen och jag förstår inte varför alla tycker den är så dålig. Jag skrattade högt flera gånger, blev rädd nån gång och grät i slutet. Det var väl ungefär precis det jag hade förväntat mig. Sen att jag behövde förklara halva filmen för min pusselbit som trodde Voldemort redan var död och inte riktigt förstod hur saker och ting hängde ihop gjorde faktiskt inte saken sämre, tvärt om. Känner mig som en komplett nörd, men jag älskar dom. Har läst böckerna flera gånger var och kan nog till och med recitera saker om det skulle behövas.

Helt fantastiskt. Jag vill iallafall se de sista filmerna och tro mig, jag kommer böla från början till slut. Men dom är så bra! Nu blir det iallafall uppladdning av den fjärde filmen och recap för älsk imorgon eftersom det är en rätt vital del han har missat.

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: haha tackar sötis! han har ju inte alla bollar i korgen den grabben! =)



Kram

2009-07-28 @ 10:57:39
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0