how a song can change your mind

ÅÅÅH! Jag ÄLSKAR bbc radio one!!

Dom har mycket bättre mellansnack och roligare människor, dom spelar inte samma låt trettontusen gånger om dagen och dom har låtlistor som är heeelt underbara! Spelas just nu - I miss you - Blink 182. Den får mig att minnas.. minnas sådär mysigt liksom. Första gången jag hörde den var det min bäste vän som skickade den till mig när vi inte hade träffats på ett tag, och då träffade den så rätt. Sådär rätt som bara en låt kan. Jag får fortfarande den där myskänslan i kroppen varje gång jag hör låten. Samtidigt får den mig att sakna honom, för vi har glidit isär. Men även om vi inte träffas på hundra år vet jag att jag har en äkta vän där. Blir en sådär sorglig mysstund. Men det får man minsann aldrig med NRJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0