fredagsmys

Sitter och myser på jobbet. Det är typ 33,5 timme kvar (who's counting) haha och det är väldigt skönt att ha saker planerade fram tills tåget går imorgon. Enda problemet just nu är att jag inte har en aning om vad jag ska packa och har inte ens börjat fundera på om det är något som behöver tvättas. Vet inte om jag hinner med allt. Får helt enkelt stoppa maskinen full när jag kommer hem från jobb och sen torka det snabbt imorgon bitti innan jag träffar Sarah i stan. Eller nåt... Aja. Kläder är väl least important ändå.

Jag var duktig igår och bakade muffins som jag tänkte bjuda på till eftermiddagsfikat idag eftersom det är min sista dag på jobbet. Blev lite kladdig men då är dom väl som godast egentligen så jag är nog nöjd. Smeten var väldigt god iallafall!
Färgade om håret också medan jag höll på med muffinsen så nu ser det inte förjävligt ut längre. Whiiiip! Skulle egentligen ha blivit ljusare.. men jag tror det snarare blev nåt liknande min riktiga hårfärg så det kanske är bra, då slipper jag lägga massa pengar på att färga färga färga. Speciellt om jag inte hittar någon som vill vara min kompis som kan hjälpa mig (efterlyser vänner snarast, känns halvt desperat). Oh well.

Det är fredag!

Kommentarer
Postat av: glenn

hallå, jag är kompis!?

2009-07-26 @ 11:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0