En såndär ... dag

Sitter på jobbet och tycker det är rätt blah. Det är en såndär dag som antagligen kan gå lite hursomhelst beroende på humör. Det är grått utanför men det regnar inte. En sån där dag som bara är ni vet. Ska strax gå första postrundan och sen ska jag drömma mig bort till ett liv med lite mer pengar och massor med tid. Tror det nästan bestämdes att vi inte ska åka nånstans nästa vecka. Vi får se, om jag ramlar över något helt fantastiskt erbjudande så kanske. Annars spelar det faktiskt ingen roll alls. Bara vi får vara på samma ställe. Är lite förvånad över hur lätt det har varit att hålla humöret uppe den här veckan. Inga downfalls alls hittils, och nu känns det ju helt meningslöst att ha ett, för nu är det såpass kort tid kvar. Känns bra!

In other news; jag ska bli gudmor i slutet av augusti! Jag längtar litegrann och hoppas att gullungen får följa med smulan när hon kommer och hälsar på och sover på min soffa. Det blir myspys! <3

Eh, nu måste jag gå min runda.. egentligen trött och vet hur lite post det finns att hämta.. men lite måste man väl jobba?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Joo! Blir bara förbannad på personer som lämnar såna där kommentarer och sen inte står för det! Fattar inte ens att dom orkar lägga sig i, det är ju mitt val ifall jag vill köpa ett par skor!

2009-07-23 @ 10:27:24
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0