en bonde från väst?

Det känns livsfarligt att sitta på ett såpass kundservice-inriktat företag. Man blir ju alldeles knäppt trevlig mot allt och alla. Men ganska roligt är det måste jag säga. Pratade precis med en kille i England som undrade vart jag kom ifrån, för jag lät ju inte svensk överhuvudtaget. Han tyckte jag hade en västengelsk bond-dialekt! HAHAHAHA! Helt galet! Jag måste skylla på James, min "storebror" i Aus som kom från Cornwall. Jag bara måste! Men jag måste erkänna att det är rätt skönt att min engelska inte är sådär posh och störig. Det är ju bra! Fler såna samtal idag tack, dom får tiden att rulla på lite fortare.

Ikväll efter jobbet ska jag och titta på en soffa. En soffa till mig, till min lilla lägenhet! Min alldeles egna! Sen vet jag inte vad jag ska göra efter det.. borde antagligen träna eller nåt, men det verkar bli lika varmt som igår... och då var jag inte det minsta sugen. Oh well, man får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0