ego

Hade jättemysigt igår! Och Sandis hade verkligen träffat rätt med vinet. Tyckte iallafall jag och Lotta. =)
Billigt var det tydligen också, jag ska köpa på mig ett lager så det finns hemma.

Utöver det så kan saker gå så fel ibland. När man bara säger vad man egentligen tycker, när man yttrar sin åsikt.
Folk blir ledsna, besvikna kanske.. arga? Jag vet inte, men jag vill kunna vara ärlig. Säga som jag tycker, även om det är sjukt ego. Jag är sjukt ego, men fan förtjänar jag inte att vara det ibland? Någon måste ju tänka på mig och mina känslor,
och om jag inte gör det, vem ska då..

Anyway. Tror kvällen ikväll kan bli myspys bara folk bestämmer sig för att höra av sig. Men jag kanske inte har några vänner längre. Vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0