you're my wonderwall

Kommit hem från första träningen i Bara.. kändes ändå helt ok. Barnen är ju drägliga när man bara har dom en timme =) Sista passet går väl inte att göra så mycket åt, för dom är muppar hela högen ändå. Men det gör inte så mycket. Typ vant mig vid att inte ta åt mig av något dom gör längre, och har dessutom blivit lovad att någon gång få hjälp med att klå upp dom ordentligt om dom inte lyssnar. Thank you!

Ska jobba imorgon, sen ta typ tidig lunch fredag och mysa med Em en stund efter hennes inlämning/presentation eller vad det nu var. Jag fick aldrig klartext i det. (eller så minns jag bara inte, för mitt minne är sämst) Kvällningen blir det mys hemma med mor, far, lillebror och voffen. Kan bli bra. Funderar på en film med gänget kanske också. Relativt lugn födelsedag.. inte så pepp på att göra en massa ändå.

Btw så har jag massor att skryta om, men jag tänker bara säga grattis och jag är väldigt glad för din skull finaste =)

min min min, och bara 4 dagar kvar <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0