it's the ambition that gets you to the top, but it's the fear that keeps you alive

Sitter i Em och Jens soffa och mår lite bättre än igår. Ronja ligger helt utslagen på golvet bredvid tvn och datorn håller på att göra en säkerhetskopia så att jag kan komma in i den igen om den får spel som den förra fick. Tror det blir en heldag framför tvn och sen middag med sötnosarna när dom kommer hem igen. Skulle leta kakel och sambo-handla. =)

Lyckades få in min tenta i tid igår, trots lite krångel och en stressad resa till Svedala. Fick över alla mina bilder och min musik till datorn när jag ändå var hemma också, det är lite bra. Förstår inte att jag bara har lyckats sova i lägenheten i natt själv änsålänge. Visserligen inte alls lika kul ensam, men ändå. En vecka och typ 12 timmar kvar and counting. =) Till och från känns det helt overkligt, men jag är kär kär kär <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0