help me leave behind some reasons to be missed

Jag älskar att vara udda år gammal! Jag har alltid älskat att vara udda år gammal och kommer alltid att göra det!
Låter det knäppt?

* 3 då hade jag världens coolaste barnkalas (det tycker jag inte nu längre, men då var jag sjukt hypad)
* 13 var världens bästa ålder (trots alla bråk och all tonårsskit)
* 17 ägde (trots att alla andra fyllde 18 och fick göra roligare saker)
* 19 var helt makalöst (resan hade väl sitt lilla att bidra till det)
* och nu känns det helt underbart att vara 21!

Jag vet ärligt talat inte om det kan bli så mycket bättre just nu.

Dessutom var det blå himmel och solsken idag och jag fick träffa Em på lunchen. Visserligen minusgrader och jag förfrös mina fingrar, men det var det värt. Fick förresten skrapa rutan på bilen med en kamkant imorse för jag har tydligen ingen isskrapa.. Kändes sådär, men kammen fungerade förvånansvärt bra. Tydligen ska det vara kallt ett tag till, så det kan kanske vara en bra investering. =)

Har suttit på jobbet mest hela dagen och tyckt att det har varit rätt mysigt också. Det är en lite skrämmande känsla, för när jag satt och gjorde det här i somras höll jag på att somna mest hela tiden. Har dock lite ont i höger axel från träningen igår (jag skyller på träningen, egentligen är jag väl stel och börjar bli gammal nu...)

Men men, nu ska jag leta upp numret till Lejonet och Björnen och kolla hur länge dom har öppet idag. Hade varit lite irriterande att missa tårtan för att jag inte har koll på öppettider. Sen göra klart jobbet och ta mig hem, packa lite för natten hos föräldrarna och träningen imorgon. Sen är det faktiskt bara 2 dagar kvar nu och jag är lika uppspelt som en 5-åring dagarna innan julafton! Det ska bli världens mysigaste helgslut, faktiskt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0