Spagetti a la carte och blandat mojs

Nån dag blir nog jag och lagboken vänner på riktigt =)

Pratat med mamma en halvtimme idag. Mest givande samtalet på länge tror jag. Är det inte konstigt hur mycket mer dom älskar en när man inte skitar ner deras hus och glömmer diska undan deras disk?

Pusselbiten kom hem från jobb, helt slut och gick och la sig. Jag fick in min uppgift en dag för tidigt :O och nu gör jag spagetti med allmän röra jag hittade i kylskåpet. Tror det kan bli gott, sjukt imponerad av min egen insats idag och mitt initiativ till matlagningen ger jag nog mest cred till Hell's Kitchen. It's a wonderous show, och också typ det enda programmet jag och Becky nånsin hamnar framför samtidigt så därför väldigt bra sambo-quality-tid!

Nu är pastan färdig. Maaaaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0