show them to meeeee

Mhm, så den här länken blev publicerad på klubbens hemsida och sen dess har diskussionen pågått om vi kanske borde göra så att alla tjejer tränar topless istället. Jag tvivlar starkt på att slagsmålen hade blivit mindre dock, för seriöst. Hur många killar kan hålla sig från att claima någon, och då blir det krångligt om flera vill claima samma? Och ännu mer seriöst, hur skulle det fungera i en klubb där vi let's face it är i alldeles för stor minoritet? (tjejer alltså) Vi hade varit totalt körda.

Menmen, det är intressant hur vår hemsida har förändrats det senaste året. Tycker lite synd om folk som seriöst vill ha reda på något om träningen eller klubben allmänt. Med det sagt vill jag absolut inte plocka bort det, för det är såhär klubben fungerar och det är därför man älskar att gå dit. För folk är galna och knäppa och älskar varann precis som dom är. Vi är speciella, och det är inte alla som passar in. Det kanske är det vi försöker säga med såna gästboksinlägg. :)

Anyway, nu ska jag göra det jag ämnade göra när jag kom hem. Plugga! (älskar bredbandet i Svedala!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0