let's go to Africa

Sarah var det såhär det gick till när du stack till Liberia första gången? Barn är väl det sötaste som finns, tur att någon stoppade dom! Och en annan grej, vart fick dom pengar ifrån för att ta sig till tåget? 6-åringar brukar väl inte springa runt med kontanter..? Eller ja, jag gjorde inte när jag var liten iallafall. Hade väl tur om jag hade 25 kronor i veckan eller nåt sånt. (hade visserligen varit skönt, då hade man kanske inte spenderat så mycket)

Blivit tillsagd att blogga oftare, och även om min läskrets inte är så stor så känns det bra att vara eftertraktad. So here's the update on last weeks adventures. Jag och Becky har flyttat. Till en 2a i stan. Och den är superfin! Jättemysig och jag älskar den redan, trots att vi har bott här mindre än en vecka! Tiden i lägenheten har mest spenderats med den finaste pusselbiten i världen som på något sätt lyckats krypa in i mitt hjärta och bosatt sig (också på mindre än en vecka..) Så allt har gått lite fort och varit lite överväldigande, men det känns väldigt bra. I'm happy! <3

Inga bilder på lägenheten än, men här kommer småplock från nyår. Puss!

   

   
 

Kommentarer
Postat av: norrlänningen

I was here 17.04.

2009-01-07 @ 17:04:54
Postat av: Lotta

Vad fin du var på nyår gumman! :)

2009-01-16 @ 15:53:03
URL: http://loppsy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0