crash.

Nu har jag försökt somna i två timmar... det lyckas inte väldigt bra.

Förstår inte hur allt bara kan krasha på en dag. Det var bra imorse. Det var inte jättebra, men helt ok. På vägen hem var det också rätt ok, förutom mamman som bytte bajsblöja tvärs över gången och den dåliga och dyra maten i Göteborg som jag var tvungen att köpa eftersom jag bara hade tio minuter mellan tågen.

Posten när jag kom hem var en besvikelse. Tyvärr. Jag hade sett fram emot lite mysig post, och kanske ett beslut från csn. Men nej, mest rabattkuponger och reklam. Träningen var helt ok. Bortsett från att jag fick stryk (jag gav tillbaka, don't worry). Det var faktiskt riktigt skönt att få igång kroppen lite så den fick arbeta.

Hälsade på mamma och pappa en kortis på vägen hem. Det var lite mysigt, men jag var trött och dom höll på med sitt så det blev inte så mycket quality time. Pratade med pusselbiten och han hade haft en tuff dag, så jag kände mig mest jobbig som klagade på mina problem.. Men han är fin och jag mår bra av att prata med honom. Alltid. Förutom det hade jag ett krashbombang samtal som inte la sig förrän efteråt och som nu håller mig vaken trots att jag tagit tag i det. Hatar att jag inte kan ta konflikter som en vuxen människa, men det löser sig förhoppningsvis.

Nu ska jag försöka mig på en föreläsning och se om det är samma goon som höll mina förra. Förhoppningsvis kan jag somna då.

1 minute, and the earth begins to shake
2 minutes, and my heart begins to brake.
Another minute and he makes me feel brand new. That's just three minutes with you.
4 minutes, and he's everything I see
5 minutes, and he's where I wanna be.
Another minute and everything just feels so new.
I need 6 minutes with you.
I need 6 minutes with you.
I need 6 minutes with you...

Kommentarer
Postat av: Emily

Du kan alltid klaga hos mig, fast jag har en dålig mage och klagar tillbaka. Avreagering är bra!

2009-01-28 @ 16:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0