cause I'm stupid

Mhm, vaknade imorse och var inte sjukt pepp på att tända lampan, krypa ur sängen, ta mig till köket och göra frukost. Men när jag väl var uppe var det rätt mysigt att sitta i soffan och lyssna/titta på morgon med Voice. Sådär laaaagom liksom. Tycker det är rätt underbart att det är så lätt att vända på dygnet och komma tillbaka till gamla vanor. Hjälper en hel del att träningen har börjat igen tror jag. Skönt!

Anyway, så var jag sjukt duktig och gick till jobbet och lät bilen stå hemma. Typ frisk luft/vardagsmotion/mindre skador på ozonlagret ftw. =)

Nu är min chef helt stirrig för dom ska ha möte och jag har typ sett henne 2½ sekund springande förbi dörren (sammanlagt då, typ 4-5 gånger) och jag har lyckats göra bort mig, visserligen utan att berätta det för henne och om jag struntar i att uppdatera bloggen, kolla facebook och prata med folk som är vakna på msn så kanske jag hinner åtgärda det och bli färdig i tid så vi kan gå vidare efter lunch. Fast ärligt talat. Tror vi på det? Njaee..

Blir nog en bra dag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0