urges

ibland får jag seriösa urges (tänk engelska) och då vill jag göra knäppa saker. folk försöker ofta inbilla mig att dom tänker likadant, men jag tvivlar. fast hur många har ärligt funderat på vad som skulle hända om dom drog i handbromsen på bilen när dom sitter som passagerare? ärligt nu. jag har, typ MILJONER gånger. men aldrig vågat. tänker nog inte försöka heller. inte för att jag tror att bilen kommer uppföra sig på nåt speciellt sätt, utan mer på förarens reaktion. hjälp.

nu när jag sitter och editerar och det går så långsamt att man hinner springa en halvmara mellan varje sida så satt jag och glodde tvärs över skrivbordet och insåg att det står ett pennställ ganska nära mig och min skärm. ett sånt därnt vanligt i svart plast fyllt med 'nödvändigheter' på ett kontor. det står en stoooooor sax i det. vad kan man göra med den? klippa av ett finger? undrar hur ont det hade gjort (parantes 1.har klippt mig i magen en gång.. det var inte skönt) (parantes 2. det var självklart inte meningen.. jag satt i sängen och skulle klippa i ett papper och så klippte jag inåt, och saxen var vass, gick rätt igenom min pyamas och rakt in i magen)

nej, det finns nog roligare saker att klippa i. search-party initiated.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0