the boy does nothing (but he does, sooooo much)

Sådärja.

Jag känner att jag har väldiga kreativitets-svängningar när det gäller den här bloggen.. Kan skriva 4 inlägg på en dag och sen ha torka i en vecka. Det kan ju inte vara bra för någon hjärnhalva. Men men.

Idag har jag fortfarande inte ätit frukost, men däremot bäddat ur sängen och luftat rummet (för det var så jävla varmt när jag vaknade att jag trodde att jag skulle gå under). Har dessutom tömt Rasmus mobil, så nu kan han äntligen få tillbaka den (efter typ 8 månader) och skrivit in allt jag ville spara på datorn, så om någon är ytterst nyfiken på mina gamla sms så är det bara att sno min dator, lista ut mitt högst finurliga lösenord och read on. Eller typ fråga mig, för så farliga är dom inte för allmänheten :)

Däremot lyckades jag med konststycket att trycka in mobilminneskortet i kortläsaren på datorn och där passade det tydligen inte... vilket betyder att min kortläsare just nu är jammed och jag vet inte riktigt hur jag ska få ut det... Löser sig hoppas jag.

Har bokat min biljett norrut och det känns bra, bortsett från faktum att jag kommer få gå upp aptidigt imorgon bitti för att hinna med bussen till centralen. Dessutom undersökte jag mitt konto och jag hoppas verkligen csn får näven ur ändan och skickar pengar till mig snarast, för det sinar fort! Har inte fått några pengar för min bilhyra i julas heller så det ser jag fram emot att få så fort som möjligt med tanke på att det inte ens är mina pengar jag ligger ute med...

Ringde Helena på Crawford och vi bestämde att jag ska jobba varje onsdag från nästa vecka igen och det känns himla bra om det fungerar med skolan och träningen. Vi får se helt enkelt :)

Så en relativt produktiv start på dagen trots att jag inte har ätit nån frukost. Men efter det blir det ryska, och ikväll blir det film och en stor mängd försök av mig att undvika sushi. Det är äckligt, I'm sorry. Men jag hittar något annat att äta. Det löser sig alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0