skandal

nu är det på gränsen till skandal igen...

Sitter hemma hos Em och Jens och borde plugga. Men jag har istället sorterat de flesta av mina resterande bilder från resan och beställt dom jag vill ha i pappersform tillsammans med två album som gör hela insorterandet bättre och bra. Jag är nöjd. Ska ju ändå vara hemma hela helgen så då kan jag väl ägna den åt att plugga? Kommer få frispel på ryskan bara eftersom jag inte har tagit tag i det innan...

Min nya föreläsare i Lund är ändå lite mysig. Hon ser ut som om hon borde ha gått i pension för typ 20 år sen, men hon läser inte innantill utan agerar normalt. Vilket är vääääldigt skönt efter nördarna jag har lyssnat på innan. Kan bli så att jag lär mig allt om köprätten bara för att hon är som en söt och intelligent farmor, och det kan ju bara vara en bra kombination!

Kommentarer
Postat av: Emily

Haha, söta och intelligenta far/morföräldrar är ju inte direkt vad vi (du, jag, Sarah) är vana vid... =)

2009-02-17 @ 19:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0