prio 1

Häpp, skrev jag ett hysteriskt kul inlägg och så bestämmer sig bloggen för att logga ut när jag sparar.

Anyway, det handlade om att jag numera är bästa vän med SJ och även om jag inte får en resa till Skövde för 34 kr så skickar dom ändå 7 sms för att bekräfta min beställning.

Det handlade också om att jag ikväll tänker diska och snacka skit med min sambo, som jag tänker fortsätta att kalla henne, eftersom combo är ett vedervärdigt ord och för att vi faktiskt är väldigt kärleksfulla mot varann till och från och åtminstone sitter i varandras sängar på kvällarna och pratar om viktiga saker (såsom pojkar, mat och tvserier)

Nu tänker jag jobba lite och förtjäna mina pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0