jobb vs. facebook

Mhm, idag har jag lunchat med vd'n för treasury. Det är alltid angenämt, för det betyder delvis att han betalar och delvis att jag kan ta hur lång lunch jag vill för ingen skulle få för sig att argumentera. =)

Det går väldigt långsamt idag så jag har faktiskt mest browsat bumper stickers på facebook, vilket ledde till en massa shared och ännu fler tillagda på min sida, så förlåt om jag har totalbombat någon. Just nyss satt jag och skalade en clementin utförligt (det är en väldigt viktig ceremoni i själva ätandet av clementinen) och redan imorse fick jag nåt ryck och fick för mig att använda flertalet komplicerade bokstavskombinationer när jag skrev ett mejl angående lunchen *poetiskt ryck ftw*

Ganska underhållande dag so far, men jag längtar tills jag får krypa ihop i min soffa med en kopp te och min dator (det lät inte helt mysigt, men då är min pusselbit nästan där, bara nästan) ikväll och chilla efter träningen. Jag är så trött på att inte ha några eftermiddagar/kvällar för mig själv i veckorna längre.. tisdag, onsdag, torsdag är påfrestande. Och om jag ska lyckas lägga till måndag också måste det antingen hända något dramatiskt i Bara så att jag tycker att det är roligt igen eller så får jag helt enkelt lägga ner projektet. Just nu känns det inte som att det gynnar mig på något sätt och därför tycker jag att det lika bra kunde vara nån annans problem. Jag har tillräckligt att fokusera på den här terminen. Skit också.

Nu ska jag fortsätta skala min clementin och förhoppningsvis hitta något mer att underhålla mig med på facebook.
Jobbet 0 - Facebook 35 637

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0