förvisad till hörnet

Min pojkvän är underbar! Han förvisade mig till fotöljen i hörnet av vardagsrummet, avskärmad från tvn med hörlurar i öronen för att inte höra vad som hände eller för den delen vad han sa. Allt med sällskap av suspekta lampor och ett glas saft. Kanske inte låter så underbart, men det underbara med det var att han faktiskt tvingade mig att plugga. Och jag behövde den där lilla extra pushen för att bli färdig.. så nu är både ryskan (inlämnad i fredags faktiskt) och juridiken klara och inlämnade. Förövrigt känner jag att jag lyckades ganska bra med båda, och är lite kär i Beckys gamla lagbok eftersom jag har börjat förstå texterna och inte längre avfärdar dom som trams på ett annat språk.

Skrev ett mejl till min gamla chef och skröt lite om hur jag klarade av ryska-tentan också, eftersom hon är allt jag någonsin vill bli och hon berättade att hon hade hoppat av kursen för att den var för svår. =) Någorlunda kaxig öööver heeere!

Nu ska jag iallafall överge mitt hörn och gå och ge min underbara pojkvän en puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0