den 26 februari 2009

Min föreläsare är världens gulligaste :-) dels för att hon är cool, typ 70 år gammal, klarar av att läsa promptern till sina föreläsningar utan att låta som hon läser innantill i en bok. Men mest, mest gullig är hon för att i slutet av varje föreläsning så förvrids hennes lilla allvarliga ansikte till ett leende, och då blir hon så söt. Man vill bara krama henne, dels för att hon allmänbildar mig men mest för att hon påminner mig om min farmor.

Annars då. Jo, idag har jag kissat i en plastmugg. Det är alltid trevligt... (eller typ Gud's sätt att få alla att känna sig obekväma även när man är helt ensam inlåst i ett rum på 4 kvm) Jäkla mugg. Men men, sålänge tjejen inte ringer och säger hey you've got aids eller liknande och jag måste leva med medicin resten av livet så är jag nog nöjd ändå. Fick ut vad jag ville av besöket och lyckades ta mig till ett Apotek också, så nu ska jag jävlar i det knarka tabletter. ;-P

Jag lyckades med lite shopping idag.. det var mardrömmen personifierad, men samtidigt mysigt. Jag hatar att hitta saker som jag tänker mig kan se snyggt ut tillsammans och sen att den ena delen sitter löst och konstigt och den andra delen tajt som fan (trots att man tar den största storleken man vågar) eller bara allmänt obekvämt. Hur är vissa människor byggda liksom? Blev lite spenderat idag iallafall och så tog jag med lite tvätt hem till mamma, som just nu snurrar omkring i maskinerna där nere. Tänkte att det var skönt med rena kläder när man ska ut och resa. Hunnit med den föreläsningen jag behövde lyssna på för att kunna lösa min juridikuppgift men tänkte att lite mer allmänbildning hinner jag nog med innan Top Model (det ska tydligen vara ett riktigt juicy avsnitt idag, inte missa)

Göra färdkost till imorgon innan träningen och sen träna 3 timmar, hälsa på farbror snabbt efter och åka hem och sova. Typ. That's all folks. Hoppas ni njuter av det här. Jag tycker det är rätt trevligt att ha kommit igång med skrivandet igen, trots att den enda som egentligen tycker om att läsa mina inlägg är jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0