datorfan.

Jag vet inte om ni minns det här.. men jag var hos tandläkaren i höstas och hon sa att jag inte hade några visdomständer. Jag tror hon hade fel. Känner mig kinkig som en treåring och har apont längst bak längst ner i höger sida av munnen. Petade precis omkring med ett finger i munnen för att lindra smärtan och det känns faktiskt som om tandköttet håller på att lossa som om det skulle komma en ny tand. Nu är frågan; kan det vara så att röntgen hade fel och att jag visst har visdomständer? eller är det så att jag håller på att bli typ 90 bast och tappar tandköttet period? För det senare alternativet hade jag inte direkt uppskattat. Och man kan ju inte ha hål under skinnet visst? Så då är det inte hål och då behöver dom inte borra och jävlas med mig och min känsliga emalj. Jävla tänder att dryga sig.

Dessutom är datorn lagom seg idag och låser touch paden. Som tur är sitter jag hos Em och Jens och dom har datormöss lite överallt så jag får nöja mig med en sån sålänge. Men det är irriterande och jag vill helst åka till CoolStuff och köpa en såndär blingad datormus så jag kan känna mig lite lycklig och fjortis medan jag stör mig på att touch paden är störd.

Hmm, ryska var det ja.

Kommentarer
Postat av: norrlänningen

I was here 03.38!

2009-02-24 @ 03:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0