å-å-å-åka pendeltåg!

Nu sitter jag på tåget!

Jag är trött som få, men det är ändå en bra känsla att komma iväg. (måste skaffa en cykel så jag kommer ut ur lägenheten mer än en gång i veckan :P) Dessutom fungerar bredbandet så bra utanför bunkern att jag tror pluggandet hade underlättats en del om jag hade lyckats ta mig till biblioteket och plugga istället. Mindre day-time tv som lockar där också.. då kanske jag har fått något gjort på riktigt.

Anywho. Lyssnar på blandad musik och gratulerar min kära kusin på födelsedagen med msn-smileys. Känns som vi rullar in i Helsingborg nu.. hoppas att ingen har bokat platsen jag sitter på, för jag vill inte bli av med min datorplats. Det är snö utanför, och det var snöblandat regn när jag gav mig ut i mörkret imorse kl 7. Sådäääär mysigt måste jag medge, men it's all for a good cause och jag gillar snö i allmänhet.

Nu ska jag läsa tidningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0