Flyttstädning kanske?

Sitter i sängen och pular. Det är lite varmt och sådär som det blir när sommaren kommer tillbaka. Planeringen inför helgen och nästa vecka är i full gång. Imorgon blir det tjejmys med vin i Sandgrens soffa (jag ska försöka hälla så mycket som möjligt ner i magen istället för i soffan men man vet aldrig) och sen på lördag känns det som en återknytning med de finaste. Kanske stranden nån dag eftersom det är så himlans fint väder. <3

Bestämdes att flyttlasset går nästa tisdag, så det blev genast lite mer stressigt med packning inför lägret, matlagning/handling och packandet av mitt rum blev också lite mer imminent påfrestande. Men det löser sig. Tror jag. Behöver ju inte flytta allt på en gång. Kan ta lite i bilen upp efter lägret också kanske. Var och hämtade nycklarna iallafall och tog massa bilder på plejset jag kommer kalla hemma om bara några veckor. Det känns mys, men det blir nog bättre med lite möbler också. Inte lika hemtrevligt när det är tomt och kylen inte ens är inkopplad. Jag har ström iallafall och rinnande vatten. Så det är bra. =)



Nu ska jag få någonting gjort här, känns som att packningen kanske borde påbörjas. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0