pussss

Alltså jag måste skryta lite. Jag måste skryta lite om mig själv. För jag har varit så jävla duktig idag! Vaknade halv sju imorse av nån idiotisk anledning (blir så när man vänder på dygnet i skärgårn) och kunde inte somna om. Så jag tog det väldigt lugnt, gjorde toast och tittade på morgonprogrammen på tv. Det var rätt mysigt. Tror jag tog mig i kragen vid halv elva och traskade över till lägenheten.

Väl där visste jag inte vart jag skulle börja men var fruktansvärt tacksam att mamma och pappa hade hjälpt mig flytta möbler igår. (Shit, var det verkligen igår? Det känns som en hel evighet sen) Kom igång iallafall med tvn som sällskap i bakrunden. Lite då och då fick jag anfall av tröttma och satt i soffan och fastnade i nåt program en stund. Men så fort det blev reklam så reste jag mig och tog tag i en ny låda. Såg två program av So You Think You Can Dance medan jag diskade och ställde in tallrikar/glas/bestick/grytor och diverse prylar i köksskåpen. Men nu orkar jag inte längre. Nu har jag vandrat tillbaka, förbi gruppen med utbytesstudenter som hade grillning och allmän lära känna varandra-kväll utanför tennisplanen, och lagt upp fötterna på soffbordet i älsks lägenhet. Anchor Man började precis på tv, så det blir nog en lagom kväll. Hade absolut velat vara i Svedala och firat lillammet på pubkvällen, men det lär nog bli tillräckligt livat i veckan. Jag hoppas på det iallafall.

Borde nog äta något mer ikväll iallafall. So far frukost including toast och saft. Lunch including en macka på tunnbröd med räkost och ett glas cola, och middag ost och kex. Kände mig sjukt parisig när jag åt salta kex med brie. Sjukt lyxigt när jag inte har mer än ett korvöre på kontot. Anledningen till att det fanns brie, anledningen till att det fanns något alls berodde på att mamma tömde alla förråd på ön och tog med till mig. Mycket bra!

Nu blir det mys, för älsk kom hem tidigt! Yeahj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0