Fredagsmys

Idag har jag släppt ut en fjäril som hade vilsat sig in i vårt kök. Den satt alldeles stilla i min hand i en hel minut när jag hade burit ut den i trädgården innan den flög sin kos. Verkade så glad och nöjd med livet. Fin var den också.

Jag och pappa har precis varit nere och handlat till grillningen ikväll och bokat lastbil till flytten nästa vecka. Det blir nog så bra så, men det kan alltid behövas ett par extra händer. Så om någon känner sig manad ;)

Senare blir det vin och mys med flickorna och Sandgren. Tror det blir en rätt lagom kväll. Imorgon blir det träff med sötnosar och det kommer bli alldeles superbt! M & co har åkt iväg till Tyskland och ska hinka öl och prata skit så just nu är det rätt skönt att bara vara en stund och göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0