flyttpackning är inget lättviktigt

Jag har varit så himla duktig idag! Det finns ingen som kan säga något annat. Tog visserligen sovmorgon med älsk imorse men efter att han hade kört uppåt Norrland till igen satte jag igång. Först var jag och moster och handlade, sen lagade jag MASSOR med mat! Ska iväg på träningsläger på onsdag och det är alltid mycket skönare att ha färdig mat som bara är att värma. Blir så mycket lättare, och nyttigare än Billy's pizza och piroger ;-)

När maten (och självklart disken) var avklarat började jag packa ihop allt jag äger i väskor och lådor. Pappa kom hem och så åkte vi och hämtade en liten lastbil att stoppa allt i. Imorgon bär det av. Vi har fyllt bilen till bredden. Jag trodde inte jag ägde så mycket saker! Helt sjukt! Jag är vansinnigt slut och ska strax sova, men jag tänkte bara berätta hur duktig jag har varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0