Back to school

Mhm, nu har det börjat på riktigt? Hoppas på böckerna den här veckan och vi ska börja med grupparbeten redan imorgon. Det känns sådär seriöst och lite jobbigt faktiskt, men jag tror att man kanske vänjer sig.. Har iallafall varit duktig och renskrivit mina anteckningar från föreläsningarna och tänkte åtminstone försöka vara liiiite duktig nu i början.

Vi diskuterade aktiv dödshjälp idag och folk har verkligen åsikter. Tyckte det var rätt intressant. Annars har det inte hänt så mycket idag. Ska försöka få ordning på disken och min lägenhet i allmänhet tänkte jag. Måste införskaffa en dammsugare nån dag också.. blir så lätt allergisk om man umgås för mycket med damm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0