viktiga människor

Dagen är änsålänge väldigt mycket bättre än jag trodde att den skulle bli. Älskar att vakna på morgonen och må som en soptunna för att under dagen bli bortrensad bit för bit. Nu är det bara lite smuts kvar i botten. Så förhoppningsvis känner jag att det är ok efter träningen ikväll också.

* Sarah har livat upp min dag med diverse citat "Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings." Tex. Helt underbart!

* Becky livar upp stämningen med att vara livrädd för vad som kommer hända ikväll när vi ska träffa hyresvärdens bror och säga att vi inte vill betala mer hyra för resten av tiden vi bor kvar. =)

* Jag har fått choklad av min chef, för hon hade massa påskgodis kvar. Väldigt bra! God macka till lunch, ännu en bra sak.

* Min fina pusselbit lyssnade på vad jag sa igår, lyssnade, hanterade och gjorde nåt vettigt av det. Det är så det ska vara. Dessutom har jag fått höra mycket saker idag som gör att jag bara känner mig väldigt lyckligt lottad. Bara så du vet det. <3

Ja. Det har helt enkelt varit en bra dag. Nu ska jag hem och bråka om hyran, äta nåt och sen till träningen och hoppas på att Martin har tagit sig dit med nycklarna. Weeeell. Puss!

p.s så är det alltid en kul känsla att gå på vdn's toalett, varje gång jag gör det så tänker jag "viktiga människor skiter här" och så mår jag lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0