vednes-dag

Idag är en bra dag. Idag jobbar jag nog sista dagen innan nån gång i juni, det känns lite sådär (kommer sakna pengarna) men samtidigt ger det mig tid att sitta utomhus i solen och läsa juridik. Måste plugga också. Annars kommer ju tentan flyga så långt åt helvete att jag inte ens kommer kunna se den med teleskop.

Idag ska jag hålla träningen i Bara alldeles själv. Det kommer bli en upplevelse, jag hoppas Victors mamma är där och kan busvissla åt mig när dom blir för högljudda. Funderar på att ha fyspass med dom så dom blir så slutkörda att dom inte orkar med att låta. Kan bli kul.

Annars då? Jo, jag lyckades doppa en av mina hörlurar till ipoden i ett glas med vatten innan lunch.. kändes sådär måste jag säga, men jag rusade in på toa och hämtade papper (handlingskraftig? japp) och den fungerar faktiskt fortfarande. Alldeles chockad och hade redan funderat ut minst tre olika sätt att försöka få ut nya på garantin utan att behöva få den där blicken som säger allt från försäljaren. Men den funkar! Heja skullcandy kvalitén!

Väl ute på lunch sen insåg jag att halva världen är gravid. Seriöst. Var en snabb sväng in på H&M och rekade inför imorgon (shoppa med smulan, pepp på den!) och jag svär att typ 4 personer i kassan av 5 var höggravida. Helt galet. Fick finta förbi massvis med barnvagnar på väg dit och tillbaka och när jag skulle upp i hissen möttes jag av en mamma med en liten i famnen. Helt galet. Jag blev lite rädd, och undrar stilla vart alla dessa gravida människor håller till på vintern? Syns dom inte för alla tjocka kläder då? Eller håller dom sig inomhus för att inte frostskada fostret?

Aja. Nu ska jag jobba. Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0