Helt seriöst?

Heeeelt seriöst??!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. SVT tror på allvar att det finns en "risk" att Marlena vinner hela Eurovision. Och då blir det tight med budgeten till nästa år, för då är det ju redan Victoria och Daniels bröllop och fotbolls-vm inplanerat. Men snälla snälla (see what I did there) SVT? Sverige har inte varit i närheten av vinst på flera år! Det finns en ytterst liten, då menar jag pytteliten, chans att det kanske slår slint i Europa och vår låt går och vinner. Men det är väl iallafall inget att oroa sig över i förtid. Seriöst...

OCH, jag har ett förslag. Om Sverige går och vinner hela skiten och SVT känner att det blir för dyrt med alltihop. Kan vi inte bara hänga prinsessans bröllop och 'hosta' eurovision istället? Jag tror ärligt talat att svenska folket skulle jubla och antagligen flyga ur den här depressionen som dom tycker att ett kungligt bröllop ska råda bot på. Jag tror svenskarna hellre har hand om artister och allt vad det innebär än en bortskämd tös som ska få sitt multimiljon-bröllop betalt med skattepengar. Helt seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0