mummsingen =)

Konstiga varannandagsväder. Idag är det sol och mys igen. Ska lämna in juridiken och gå ner till polisen och anmäla förlusten av jackan. Dessutom ska jag hinna med att vara lite avis på min kära sambo som spenderar veckan i Barcelona med sin pojkvän. Hoppas allt går bra.

Lite nostalgi, för jag blir så sugen när det är soligt och dessutom har vi en såndär stoooor plansch som säger Let's Fall in Love från GB utanför köksfönstret och det är inspirerande. =)

 

Den första är från '88. Dvs året när jag föddes =) Inte för att jag kommer ihåg så mycket från det året. (inte speciellt mycket alls) Den andra är från '97, och då börjar minnet komma tillbaka. Mumsimums! :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0