when I get where I'm going

Har visserligen inte klivit ur sängen än idag (förutom för att hämta datorn) men tycker ändå jag fått väldigt mycket gjort. Kollat upp flygpriser till London, för jag ska flyga massor i november och tyckte det kunde vara kul att veta hur dyrt det blev. Blev inte så dyrt som jag trodde och det är skönt. Nu måste jag bara hitta någon som vill husera mig under tiden. Och veta exakt hur länge jag ska vara borta, vilket inte bestäms av mig utan av random människor på facebook. Känns säkert och bra, right?

Kollat upp en massa utbildningar men ingen börjar förrän nästa höst och trots att jag är eld och lågor och faktiskt tror att det här kommer lösa sig nu är jag lite rastlös med tanke på en heeel termin till hemma hos mamma och pappa utan några riktiga rutiner och ett jobb. Det känns meningslöst och kanske onödigt också. Någon som vill erbjuda ett jobb som inte involverar idiotiska jobbarkompisar eller knasiga jobbtider som betalar ok så är jag på. Bara skriv. Ska förresten gå ner till Moltex nån dag och fråga om Emelie behöver bli ersatt för hon flyttade till Örebro sådär tjvopp! så där finns min chans till glory. Kanske borde kolla på ica också, bara för att bli äkta Svedala-bo. Det måste ju vara status att ha jobbat både på McDonalds och Ica på en så liten ort.. right? Eller typ patetiskt. Jaja.

Har dessutom letat lägenheter på olika orter och tittat på en massa annan trams. När Louise ringer ska vi ut och gå och få oss en förklaring till vad som hände igår. Dessutom ska jag prata med poeten nån gång i eftermiddag när han vaknar för han behöver en förklaring till varför jag inte svarade inatt när han ringde halv 5.

Jävla rambling om ingenting, så nu vill jag ha boende i London och gärna en antagning till hösten 09 och en lägenhet att lägga mig och sova i när jag kommer hem ibland. Kanske en till jordenrunt resa om ni ändå ska vara så generösa. Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0