välkomprimerad mapp nu

Färdigsorterad! =)

Det blev totalt 823 bilder/videor som är bra och värda att skriva ut och göra något vettigt med. Jag förstår inte att jag har lyckats spara så många kopior. Teknikens fiende nr 1 I guees. Eller så var jag bara så rädd om bilderna och minnena att jag ville ha dom kvar till varje pris, och det slutade med att samma bild blev nedsparad typ 4 gånger.

Men men, det saknas fortfarande bilder från de första 4 veckorna.. i England och på östkusten i USA. Förhoppningsvis sparade jag ner dom på vänners datorer så dom kan skicka kopior. Annars får jag helt enkelt rita eller nåt. (jag hoppas inte det, jag var nätt och jämt godkänd i bild) Men, nu närmar sig dagen då jag faktiskt kan visa och berätta. Jag är lite excited måste jag säga. Även om jag aldrig tröttnar och jag vet att ni kommer. Men on the bright side, ni slapp iallafall gå igenom 9.000 bilder. Det är välkomprimerat nu.

Nu måste jag bara hitta billigaste stället som kan skriva ut mina bilder åt mig. Några ideér?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0