Min eviga kärlek..

.. till Kempon!

Vansinnigt mycket piggare nu!! Träningen var underbar och trots klockrent kast tvärs över lokalen av Rasmus och rätt många bra smällar från både Tim och Andre så kändes det ändå fulfilling på något sätt. Är det någon som känner sig manad att förklara hur man kan må så mycket bättre efter att ha fått så mycket stryk? Men så är det iallafall. Jag mår bra av det! <3

Pratade med Martin om hur det gick i Bara och han verkade nöjd med förklaringen. Dessutom tog vi "närvaron" på lördag och det lär bli riktigt bra. Kan till och med bli lite ös här innan vi går ner till klubben eftersom huset är tomt och man kan göra mycket roligt med wii, singstar och ett gäng alltför peppa medlemmar. Remember "Is there anyone out there?" ??

Nu har jag sagt godnatt till Poeten, min engelska seriemördare, och ska ta itu med lite mer bildsorterande. Kanske lite tv också, har ändå tränat duktigt. Imorgon blir det 3-kilometersrundan och mera ryska. Privét!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0