Mysdag med släkten

Känner att jag har haft en ganska produktiv dag. Varit barnvakt till Texas medan min kusin var på intervju. Efter det åkte vi till IKEA och myste med lunch och handlade massa skröfs. Var på mammas jobb och hämtade lite färg och väv och sen åkte jag till Åhlens och hittade allmän kärlek i form av en väska, en cardigan och lite smink. Daniel var väldigt supportive och sa till mig att lämna hyllan med skor eftersom jag inte ville bli av med alldeles för mycket pengar.

Till slut körde jag hem och gjorde en stor kopp varm Oboy (jag älskar att min mamma fortfarande köper hem Oboy trots att båda hennes barn är myndiga) och en stor skål popcorn till mig själv =P kände att jag behövde det idag. Nu har jag nästan sett hela säsong 6 av Vänner och det är faktiskt väldigt skönt att ha huset för sig själv en stund. Och Oboy är bäst. Jag ska alltid ha Oboy hemma, alltid. I alla mina lägenheter och överallt jag är, alltid. ♥

Det regnar ute. Väldigt mycket.

Dessutom har min nya lektion kommit ut på nätet, mera ryska bokstäver. Yeahj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0