Basker och jokk bärdryck i vinglas

HET C∏OPT ΓPYCC

Jag är duktig. ♥ (Men jag får inte in det ryska typsnittet i bloggen så det blir inte mer än så, för alla dom riktigt roliga bokstäverna går inte att skriva)

Har spenderat 2 timmar med att försöka lära mig det ryska alfabetet och jag har faktiskt roligt. Marcus sitter och spelar bredvid och han tycker mina allmäna försök (det låter nog ungefär som svenska för nybörjare på hipphipp fast på ryska) är underhållande och jag tycker det är ganska skönt med lite sällskap.

Tog en paus och undersökte Daniels nollningsbilder på Facebook och dom är underbara. Alla borde titta på dom. =P Vem vill liksom inte se någon försöka äta apelsin med skal utan händer eller handla iförd endast underkläder på ica. Helt klockrent och får mig nästan att tänka om mina livsval och söka till läkarlinjen till våren. Men jag längtar mest efter bilderna som kommer efter imorgon då dom haft sin maskerad med Moulin Rouge tema och Daniel ska enligt utsago bära korsett och nätstrumpor. Jag VILL se!!

När jag avslutat ryskan för idag, tog jag en tur på youtube. Alltså, den här är klockren. Älska allmänbildade amerikaner. Dom existerar. Nej lite mer ryska nu innan jag ska ut och springa. För ja, jag kan springa igen! Träningsvärken har gått över =P Ingen är mer lycklig än jag. Desutom ska jag hålla träningen i Bara ikväll och det ska bli skojs tror jag. Vi får väl se om jag kan stå imorgon helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0