måndag kväll

Bara-träningen gick MYCKET bättre idag! Thanks a million till Rasmus som hjälpte till och kanske tack till mig själv lite också. Det måste man väl? Haah. Jag mår bättre av det iallafall. Men det ska bli skönt när Martin är tillbaka nästa vecka igen. Han kan ju inte smita undan hela tiden.

Har sedan jag kom hem suttit och flyttat över alla mina bilder från resan till en samlad mapp på en dator. Det gör hela sorterandet och utväljandet om vilka som ska skrivas ut och användas mycket lättare, och ger mig dessutom en chans att titta på mina filmer igen xP vissa av dom är hysteriska!! Som när Alex jagar fiskmåsar på bryggan i Queenstown med en glass i handen, eller när vi åker quadbike, eller mitt fallskärmshopp! Varken Marcus eller Stief hade sett det så självklart var man lite cool och visade också. Tih.

Blev totalt 9, 454 filer. Vilket betyder att jag har en del att gå igenom. Även om jag tror att det ligger rätt många dubletter i mapparna.

Men med allt mitt scrapbooking mojs som jag köpte idag kan det bli riktigt skoj att titta och klippa och klistra. Då kanske nån annan kan se lite bilder också till slut. Bara sådär ett halvår efter hemkomsten eller så. Det dröjer väl ett tag till innan jag är färdig, men några smakprover kan ni få se.


Första dagen i Yosemite, vi tog bara en kort runda nedanför själva nationalparken.


Waikiki Beach, Hawaii. Väääldigt salt vatten och HÖGA vågor.


På Nya Zeeland blev jag sjuk och fick ta antibiotika. Kände mig sjukt knarkig när jag tog den här bilden.


Men så fort sjukdomen var över blev vi höga på tekannor istället. Mums!


Vi spelade volleyboll på Fiji


Vi hade maskerad


och klättrade på glaciärer på Nya Zeeland

Självklart finns det MÄNGDER med fler bilder.. som sagt närmare 10.000 =) så give me some time eller typ våldgästa och gå igenom själva. Jag ska bränna en cd så vi kan titta på the best moments. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0