Suck my..

Hemma igen från Turkiet och det är ganska lagom :P Jag älskar att vara hemma! Var bara tvungen att få det ur mig...
Okej, Turkiet var varmt och mojs och jag blev solbränd och jag klippte mig och ja bilder kommer. Och ja, Rasmus märkte det iallafall idag haha xD

Vi var ute i skogen och myste. Jag och Emma gick och killarna sprang. Dom tyckte dom var så duktiga så, så vi bestämde att det blir milen på julafton. Bara för att. Nu kan dom ju inte banga, för det finns dokumenterat ^^

Efter motionsrundan såg vi Hellboy II, faktiskt rätt bra. Det bästa var random dansmoves till låten och när röken i plåtburken bad chefen att "Suck my ectoplasmic Schwanzstücke!" och det fick mig att tänka på Daniel däruppe i det mörkaste Norrland och jag hoppas allt går precis som du vill och att du älskar filmen.

Så blir det ordentlig träning och allt annat mys den här veckan. Till helgen blir det galet och favvo-mandys inflyttningsfest och vi kommer älska det, det kommer bli underbarast i hela universum! Tih. Lovar ni att det blir kallt för jag  tänker ta med min nya jacka och mössan som jag älskar! Det kommer bli bäst och förövrigt är jag überspeedad men ska lugna ner mig snart för jag behöver sova. Måste bara lyssna på låten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0