one tuesday-morning

Det går sakta framåt med ryska och träning just nu. Har kommit in i en dygnsrytm som inte stör resten av världen och därför är ok för mig också. Även om jag med jämna mellanrum får höra att jag borde jobba... Meeeen, alltså. Jag får bidrag nu därav kan jag återgå till då typ högstadieåldern och strunta i att jobba till mitt i nätterna få ett fucked up sömnmönster och äta en massa skit hela tiden. Är inte det bättre? Jag tycker det är bättre. Skulle inte lyssna på dig ändå, för du har fel. Njänänänenjänä. =P

Mor min tyckte att hunden skulle få åka till dagis idag, men hon vägrade köra den lilla bilen till stan så hon tyckte jag kunde väl hämta honom i den nån gång i eftermiddag. Enda problemet är att hunden vägrar resolut hoppa in i det lilla utrymme som kallas kombinerad baklucka/baksäte eftersom han inte får plats. Det är helt enkelt fysiskt omöjligt för honom att trivas i "min" bil. Därför ligger han nu i hallen och snarkar och tycker säkert det är hur skönt som helst att slippa alla små tjafsiga gluttar som bråkar med honom på dagis. Får ta en promenad med bjässen senare och kanske till och med sträcka mig till att borsta ur dom där äckliga små taggiga sakerna ur hans päls. För han har lekt i skogen nästan hela helgen, och då blir man som bjässe taggig.

Nu ska jag göra äggröra och kanske duscha, fast jag ska springa först och sen plugga ryska och ikväll är det träning. Så det blir ett fullt schema idag också, trots att jag är arbetslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0