Nu jävlar

Det är sådär lagom varmt ute idag. Det regnade lite imorse men nu är det halvmolnigt och sol. Så eftersom Rasmus har fått för sig att vi ska springa tre dagar i veckan numera och är fullt övertygad om att jag fixar att hänga med deras tempo så var jag ju tvungen att prova. Måste erkänna att jag är lite stel från mina prövningar i Bara igår.. det var inte en dans på rosor som dom säger. Men det var sådär kul, och jag får väl ge det en chans innan jag dissar totalt.

Dessutom har vi nästan bestämt när vi ska åka till Norrland nu, och det är bra. För då slipper Daniel sitta och gråta i sin säng varje kväll så mycket han saknar oss. Han skulle iallafall klä upp sig ikväll och gå ut. Så förhoppningsvis mår han lite bättre när han kommer ut bland folk. ^^

Nu ska jag duscha, och sen blir det mera ryski för jag är pepp. Kanske lite Vänner också, om jag behöver höra ett lite mer normalt språk ett tag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Pacmyc

glöm inte att vi ska ta milen på jul me!!! ;P

2008-09-10 @ 11:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0