Mys!

Jag och Nappe tog en tur imorse, innan frukost. För jag tänkte att då kommer vi ut innan det blir för varmt. Det var lite för varmt igår på förmiddan när vi gick. Men idag var det riktigt kallt. =) Jag hade till och med halsduk och tyckte ändå det var lite kyligt. Nappe stortrivdes ju som vanligt, men jag började fundera på hur det skulle vara sen när snön kommer. Det kommer bli den bästa hösten ever bara för jag har inte haft höst på två år. Men hur mycket skulle jag egentligen frysa?

Vill vara typ 5 år gammal igen och kunna ha bävernylon-overall och mössa och tumvantar som tål vatten och lera. Jag skulle ge rätt mycket för att kunna rulla ner för en backe och inte känna kylan och inte bry mig om smutsen. Kan man be om att få bli 5 år gammal för alltid? Det hade varit mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0