mobilblogg

Har du pussat nummer 2?
Anna, min allra käraste kusin. Självklart!

Vad har du för relation med nummer 20?
Fidde Ume, jag skulle hyra in mig i deras lägenhet om jag kom in i Umeå.. men så blev det inte.

När ska du träffa nummer 79?
Sebbe, ingen aning. Människan har gått och blivit förkyld nu, skyller på broren sin. Så vi får väl se om det blir på tisdag eller senare i veckan. Ska väl ut och springa i skogen nån dag.

Är nummer 18 söt?
EmmaLi, väääldigt söt

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Dissa-linjen, jag vågade inte ringa eftersom jag trodde Larsson hade lurat in mig i något farligt. 

Gillar du nummer 14?
Emely, absolut! Vi gick i skolan tillsammans från 5an till 9an, nu hörs vi inte så ofta längre men vi har fortfarande roligt när det händer!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anton, nej faktiskt inte. Men det beror nog på att jag och Daniel inte varit på Ica tillsammans någon gång den här månaden.. och att Anton har flyttat till Lund lite också kanske.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Henning, inte den blekaste aning. Henning är häftig och pluggar på Oxford vilket betyder att han är hemma sällan. Sist jag träffade honom var i mars. Precis efter att jag kom hem.

Är du nära vän med nummer 23?
Glenns Fredrik, det skulle jag nog inte påstå. Men underhållande är han ibland.

Har du gått på bio med nummer 4?
Berit och Ernst, nej det har jag inte. Men det beror nog mest på att jag inte känt dom så länge. Hade gärna tagit med dom på bio annars.

Skulle du kunna gå ut med nummer 48?
Louise! Jag skulle definitivt kunna gå ut med Louise, och kommer antagligen göra det någon gång. Hon måste bara bli myndig först <3

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Birgit i växeln, vädret, skolan och allmän röra tror jag.

Skulle du kunna ge nummer 19 en kram?
Eurovoice, nja alltså. Jag vet inte. Det hade nog känts lite halvt lame.

Vad har du och nummer 54 för relation?
Sensei Martin, han är min tränare.

Vad skulle du vilja göra med nummer 71?
Patrik kempon, skulle typ utmana honom på stretching eller nåt.

Vad är det bästa med nummer 16?
Emily, hon är klockren och underbar! Det finns inte en kväll hon inte räddar och aldrig ett skämt hon missar. Dessutom är hon vansinnigt tvåspråkig så en diskussion med henne vänder åt alla håll.

Brukar du och nummer 72 träffas?
Poeten, vi hade ganska regelbundna sammankomster under sommaren men eftersom han flyttade till Umeå har det blivit lite svårt just nu. Men om två veckor är vi där och hälsar på och då blir det skåneös som aldrig förr!


Kommentarer
Postat av: Emily

Åhh, jag är "vansinnigt tvåspråkig", du är för söt! =)

2008-09-22 @ 11:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0