husfru a la ensamhet xP

Så borde jag typ diska och kanske dammsuga och plocka undan på biljardbordet där nere eftersom folk antagligen vill spela sen. Men vad gör jag istället? Slumpar bilder på bilddagboken och letar i artiklar på aftonbladet om saker som inte intresserar mig det minsta, men som åtminstone håller mig borta från diskbänken. Jag bakade igår. Ska jag behöva städa hela huset också? Jag är faktiskt inte mamma än.. Men just nu är huset tomt för alla har övergivit mig, och jag skulle egentligen behöva mat tror jag. Men jag orkar inte laga själv. Och det är jobbigt. Vänta, jag tror vi har pizza i frysen. Dumdidum! Ja xP okej, middagen räddad. Inte en klockrent nyttig helg kan jag tänka. Och jag hinner nog inte till systemet. Men det kan vara bra.

Hunden har fått promenera, och Louise kom hem till sig. Det är det viktigaste.

Är det ok om ni själva får plocka iordning i källaren och dammsuga när ni kommer hit sen? Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0