hur ska jag veta det?

Jag har ändå haft en rätt produktiv dag. Har visserligen inte tränat så mycket men hunnit med att prata med mina favoritpojkar i en timme vardera sen jag körde från Bara och hunnit med tre promenader, inte alltför långa. Men ändå.

Gjorde bra middag till mig själv och höll träningen så gott jag kunde. Vansinnigt frustrerande när stora killar tror att dom kan bättre och dessutom tycker dom är riktigt roliga när dom anmärker på minsta ord man säger. Stryk ska dom ha. Synd att dom är typ större och tyngre bara så man inte kan slänga in dom i en vägg och lära dom en läxa.

Annars ganska givande och har sett många avsnitt av mitt gamla favvo-program från Melbourne, Australias Biggest Loser. Så jag är helt insatt igen och ska lätt se alla avsnitt och hoppas innerligt att den jag vill vinner ^^ underhållande nöje mellan ryska-sessionerna.

Ska nog se satc och sova en liten stund snart. Kanske till och med i min egen säng inatt. Det hade varit lite mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0