Fucked up tå-fan

Intensivt bloggande idag.

Tänkte mest bara berätta att jag kommit tillbaka från ännu en underhållande träning och har lärt mig liiite mer än jag visste igår. Känns bra. Vad som inte känns bra däremot är min vänstra tå, som på något sätt blivit totalt fucked up. Lite disappointed på mig själv att jag är så duktig på att säga till andra att ta det lugnt och vila medan jag själv tycker att jaja, men det är inte så farligt... Fan.

Bastade efter träningen och det var naaajs! Bara det att nu bankar det i tån också. Så nu blir det Oboy och Vänner en stund innan sömn och imorgon blir det intensiv ryska inlärning igen. Måste ta ikapp den där veckan som jag förlorade. Eller nåt. Börjar få koll på alfabetet nu iallafall. =)

Kanske borde äta något också, sist jag åt var klockan typ 3.. men då räknar jag inte den där påsen bilar som tog mig resten av eftermiddagen att käka upp. Det var hemskt dåligt för min mage och dessutom inte speciellt framgångsrikt för självdisciplinen. Men men, som sagt. Oboy och Vänner. Haaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0